Submenu

Bezorging informatie

WORDEN ER VERZENDKOSTEN BEREKEND?

Bestellingen binnen Nederland, België  worden gratis geleverd op het door u opgegeven afleveradres. 
Bij bestellingen minder dan € 50,- vragen wij een kleine bijdrage in de verzendkosten van € 2,95 en voor Duitsland en Belgie vragen wij een verzendbedrag van € 3,95

Deze kosten worden duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces.

 Tevens biedt GENTS een aantal extra services:   (  GRATIS bij bestellingen vanaf €50,- )

  
  
 Pakje gemak locatie€ 0 

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Bestellingen die voor 14:00 zijn geplaatst, zullen dezelfde werkdag verstuurd worden en heb je meestal de volgende werkdag in huis. (heeft u na 14:00 een spoed bestelling neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden).

Heeft u vragen over bestellen en verzenden kun u terecht bij onze klantenservice 

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?

POSTNL is de logistieke partner van GENTS voor de levering van bestellingen. 
Zij leveren pakketten op maandag t/m zaterdag. Het pakket wordt drie maal op het aangegeven adres aangeboden. 
Het kan voorkomen dat het pakket wordt afgeleverd bij de buren.
Heb je specifieke bezorg wensen kunt u kiezen van 1 van de volgende services van GENTS.

 

 Pakje gemak locatie€ 0,-
  
  

 Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om je pakketje in de avond bij je thuis te laten bezorgen.

 

ZENDINGEN MET KLARNA

Zendingen met Klarna worden bij GENTS altijd verzonden met handtekening voor ontvangst. 

 

In verband met het corona-virus heeft POSTNL zendingen met handtekening voor ontvangst aangepast.

  • De bezorger heeft een zending waarvoor getekend moet worden(HVO)
  • De bezorger geeft aan dat hij/zij in verband met het Corona virus de handterminal niet kan overhandigen
  • De bezorger vraagt of hij/ zij zelf voor ontvangst mag tekenen namens de ontvanger
  • Bij akkoord : de bezorger vraagt om de naam en de laatste drie tekens van zijn/ haar ID-bewijs/ paspoort/ rijbewijs en vult dit in
  • Bij geen akkoord : de bezorger geeft de ontvanger aan de dat de zending dan retour afzender gaat

 

PAST HET DOOR DE BRIEVENBUS?

Indien de zending door de brievenbus past sturen wij het als een 'brievenbuspakket' inclusief Track & Trace op naar uw opgegeven afleveradres. Het zal dan hoogstwaarschijnlijk niet met de normale pakketbezorging gaan maar met de postbode. Het voordeel van het brievenbuspakketje is dat u nooit thuis hoeft te zijn om dit pakket aan te nemen. Ons systeem herkend automatisch of het pakket door de brievenbus past, u hoeft hier dus niets over te melden.

WAT GEBEURD ER MET MIJN BESTELLING ALS IK NIET THUIS BEN?

Als je niet thuis bent, kan het zijn dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd of zal het pakket de volgende werkdagen wederom aangeboden worden.
Als POSTNL het pakket na drie aflever pogingen definitief niet kan afleveren wordt het pakket verstuurd naar een pakje gemak locatie bij jou in de buurt. Indien het pakket daar niet binnen twee weken wordt opgehaald zal het retour gezonden worden naar GENTS. Pakketjes wat geweigerd worden gaan ook retour naar GENTS.

U wordt in de laatste twee gevallen gevraagd om contact met onze klantenservice op te nemen.


Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om je pakketje in de avond bij je thuis te laten bezorgen.

HEBBEN JULLIE VERTRAGING DOOR HET CORONAVIRUS?

Nee, wij ondervinden geen last in het op tijd verzenden van pakketten. Onze verzendpartner POSTNL kan wat vertraging hebben in het verzenden van pakketten door de gigantische toename aan online bestellingen. De vertraging loopt sporadisch op tot één extra dag. Na het plaatsen van een bestelling op GENTS.nl krijg je op werkdagen besteld voor 14:00 een track en trace binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling. Als het nog niet duidelijk is wanneeer jouw bestelling binnen komt, neem contact op met onze klantenservice.