Submenu

Veelgestelde vragen

Welke maat heb ik nodig?

Zie hiervoor onze maattabellen. Deze kunt u vinden door op de i maattabel te klikken bij het betreffende artikel. Tevens hebben wij een maattool op onze website waarbij u uw lengte en gewicht kunt invullen en aan de hand daarvan krijgt u een maatadvies voor het betreffende artikel.

Wat moet ik aan?
Een uitnodiging gekregen met een dresscode (bijv. black tie, white tie of tenue de ville)?
Aan de hand van etiquettes geeft GENTS tips voor zowel dames als heren. Deze pagina kan u vinden door op deze link te klikken.

Is een product dat ik in de winkelwagen heb geplaatst, automatisch voor mij gereserveerd?

Nee, de mogelijkheid bestaat dat het product uitverkocht is. U krijgt daar dan zo snel mogelijk bericht.

Kan ik een bestelling annuleren?

Als u de bestelling wilt annuleren, kunt u contact opnemen met GENTS Klantenservice op 020-7529869. Indien uw bestelling nog niet is verstuurd kunnen wij deze nog annuleren.

Op deze website is de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Dit kunt u op verschillende manieren controleren:

  • Bevestiging van uw bestelling op het scherm aan het eind van het bestelproces
  • De aan u toegezonden e-mail ter bevestiging van de bestelling
  • Door in te loggen op het door u aangemaakte account

Indien geen van deze bovenstaande punten werken, raden wij u aan om contact op te nemen met de GENTS klantenservice op 020-7529869.

Kan ik bij jullie ook een pak huren?/Doen jullie ook aan kledingverhuur?

Onze pakken zijn zó laag in prijs dat huren vaak duurder is. Vandaar dat het bij ons niet mogelijk is om een pak te huren.

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Ja

Hoe zit het met garantie?

Op deze website is de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Hebben jullie ook winkels in Nederland?

Ja maar liefst 15! Deze kun je vinden op onze gents.nl/winkels pagina.

 Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Je kunt contact contact opnemen met de klantenservice van GENTS op telefoonnummer 020-7529869 of door een mail te sturen naar klantenservice@gents.nl
Er wordt vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen om de klacht te bespreken en te behandelen. Je krijgt een inhoudelijk antwoord op jouw klacht binnen 14 dagen.
In het geval de ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden kunt u een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op: www.sgc.nl. Daarnaast kan je met de klacht/geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), de pagina vindt je hier: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.